niedziela, 19 stycznia 2014

Liebster Award

Hejo wszystkim :D
Najpierw (jak to mawia Niekryty) ogłoszenia parafialne! Czy jakoś tak.
Wiem że nie pisałam ponad tydzień, ale miałam dużo roboty, nauka i te sprawy... Co nie.
Po tym poście wezmę się za pisanie rozdziału, bo to jest tak, że ja sobie napiszę rozdział, i potem mi się przez kilka następnych dni wydaje, że mam już rozdział napisany, to mogę następny napisać jutro. No i tak jest codziennie XD Jak ktoś coś zrozumiał to... propsy :D Więc wybaczcie nieobecność, ale mam teraz ferie i będę pisała częściej (chyba) :) I BARDZO DZIĘKUJĘ ZA PONAD 500 WYŚWIETLEŃ <3 
Ok, lecimy z tym Liebster (albo Liebsten, nie wiem już.......) Award! Powiem Wam, że się tego trochę nazbierało O.o Więc te wszystkie pytania, to takie co mam zadać ja, zadam te pytania na końcu, dla wszystkich razem, bo bym psychicznie, fizycznie i emocjonalnie wykorkowała :D

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera . Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. (Czyli mam przerąbane XD)

1. Twoje ulubione buty to...?
Hm... lubię wszystkie, oprócz tych na obcasie, bo kiedyś próbowałam chodzić na szpilkach i... nie pytajcie.
2. Co lubisz u facetów?
To już zależy od chłopaka, każdy ma w sobie coś wyjątkowego :)
3. Czego słuchasz gdy jest ci smutno?
4. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?
Lato :)
5. Lubisz gotować? Jeśli tak to co?
Najbardziej skomplikowane danie jakie potrafię przyrządzić to jajecznica :(
6. Wolisz deszcz czy śnieg?
Deszcz ;)
7. Jaki jest powód dla którego powinnam czytać twojego bloga?
Bo piszę go ja :D Ha, ha, wiem, nieśmieszne. Hm... Nie mogę teraz tego określić, to zależy od gustu.. Jeśli lubisz parę w stylu 'gwiazda + kompletnie nieznana dziewczyna', to to opowiadanie jest dla Ciebie :)
8. Lubisz czytać książki?
Bardziej od filmów <3
9. Czego nie lubisz robić?
Uczyć się :/
10. Jakie lody lubisz najbardziej?
Włoskie :) 
11. 'Saga Zmierzch' czy 'Igrzyska Śmierci'?
Szczerze? Nic. Oglądałam chyba jedną część Zmierzchu, i według mnie, jest trochę... kiczowaty, przepraszam :/ A Igrzysk nie oglądałam, więc nie mogę się wypowiedzieć :)
I serdecznie dziękuję Monici (znowu nie wiem jak się odmienia >.<) za nominację <3

Nominacja od Asi:
1. Kto jest Twoim idolem?
Całe R5, Selena Gomez, Demi Lovato :)
2. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Biały.
3. Co robisz w wolnym czasie?
Niezbyt inteligentnie, ale taka moja natura. Siedzę przy laptopie :)
4. Od jak dawna piszesz bloga?
Nie pamiętam, chyba od około 2-3 tygodni? :)
5. Często się poddajesz?
Zależy :)
6. Co skusiło Cię do założenia bloga?
Najbardziej na moją decyzję wpłynęły inne opowiadania, jak w większości przypadków.
7. Czego najbardziej lubisz słuchać?
Jeśli chodzi o gatunki, to pop, rock, rap, coś w ten deseń :)
8. Grasz na jakimś instrumencie?
Nerwy się liczą? 
9. Lubisz się śmiać?
Tak :D
10. Jakie są Twoje ulubione słodycze?
Na pewno żelki, ale muszę je ograniczyć :x
11. Czyj styl najbardziej Ci się podoba?
Jest naprawdę wiele takich osób, ale jakbym miała wybierać, to Taylor Swift i Selena Gomez ;)
Dziękuję za nominację <3

Nominacja od Cleo:
1. Jaki kolor oczu przyprawia Cię o szybsze bicie serca?
Zależy od chłopaka, ale mam słabość do niebieskich oczu :)
2. Masz jakieś postanowienie na ten rok?
Owszem :D
3. Posiadasz zwierzaka?
Tak :3
4. Jaki jest Twój lek na chandrę?
Przyjaciele, duuużo przyjaciół <3
5. Ogarniasz matmę?
Nie :( Kto ze mną?
6. Co przeszkadza Ci podczas seansu w kinie?
To, że w niektórych momentach podkręcają dźwięk... Jak kiedyś łupnęło to prawie spadłam z fotela :(
7. Czy twój najlepszy przyjaciel wie o Tobie dosłownie wszystko?
Z takiego lekko psychopatycznego punktu widzenia - nie. No bo, na przykład nie wie, w którym momencie idę do ubikacji (chyba że jej to dumnie obwieszczam)..... Ale jeśli chodzi o taki potoczny punkt widzenia, czyli sekrety, itp... To owszem :)
8. Jeździsz na łyżwach lub rolkach?
Na łyżwach i rolkach :D
9. Umiesz grać na kubku? (Słynne Cups from Pitch Perfect)
Słyszałam o tym, ale nie umiem :3
10. Twoi rodzice wiedzą, że piszesz bloga?
Nie jestem pewna czy nawet wiedzą, co to jest blog... :)
11. Jaki kraj chciałabyś zwiedzić wzdłuż i wszerz? 
USA.
Bardzo dziękuję za nominację <3

Nominacja od Kitty Kiture:
1. Czy kiedykolwiek pisałaś pamiętnik?
Tak, niejeden, ale jakoś brakowało chęci.. :)
2. Dlaczego piszesz bloga?
W sumie sama nie wiem, przed założeniem bloga w mojej głowie układały się różne opowiadania, i w końcu postanowiłam to wykorzystać :)
3. Jaki kraj chciałabyś zobaczyć?
Odpowiedź wyżej, USA :)
4. Twoje ulubione danie?
Nie mam ulubionego.
5. Czy jest taka kultura, która cię fascynuje?
Raczej nie ma takiej.
6. Jakim chciałabyś być zwierzakiem i dlaczego?
Ptakiem, bo chciałabym poczuć, jak to jest unosić się w powietrzu.
7. Jaką książkę/film polecasz?
Książka - oczywiście cała seria Harry'ego Potter'a <3
Film - jest taki jeden, który mogę oglądać w kółko od kilku lat, i nigdy mi się nie znudzi, nieważne że jest Disneya, i tak go kocham... mowa o StarStruck <3
8. Gdybyś złowił złotą rybkę, o co byś ją poprosił?
O więcej dobra na świecie... Ale wiadomo, że oprócz tego poprosiłabym o coś dla mnie, na przykład dobrą pracę w przyszłości, pieniądze, o to, by moja przyjaźń z pewnymi dwoma osobami się nigdy nie skończyła :)
9. Co uważasz o sexie przed ślubem?
Tutaj kompletnie nie wiem co napisać, nie mam zdania, chyba jestem jeszcze za młoda żeby wypowiadać się na takie tematy ;)
10. Twój ulubiony czarny charakter?
I tak właśnie nad tym pytaniem myślałam, myślałam... i doszłam do wniosku, że chyba nie mam takiego.
11. Gdybyś miała okazję zamienić się życiem z jedną osobą, kto by to był i dlaczego?
Laura Marano, albo Rydel Lynch. Dlaczego? Chyba wiadomo :)
Dziękuję za nominację <3

Nominacja od Kingi:
1. Czy masz jakieś zwierzątko, jeśli tak to jakie?
Psa, Bruno.
2. Wolisz Pepsi czy Colę?
Znienawidzicie mnie, ale nienawidzę coli, nie tej marki, ale ogólnie tego napoju, po prostu mi nie smakuje :3
3. Jak masz na drugie imię?
Emilia :x
4. Czym się interesujesz?
Łoł, trochę do wymieniania. Muzyka, czasem trochę porysuję, przyjaciele... :D
5. Jaki masz numer w dzienniku?
19.
6. Co przeważnie robisz w weekendy?
Śpię, siedzę przy laptopie, spotykam się z przyjaciółmi.. ciekawe życie, nie powiem :)
7. Jaki jest twój ulubiony przedmiot?
Przerwa :3
8. Masz rodzeństwo, jeśli tak to starsze czy młodsze?
Starsze, niestety >.<
9. Co lubisz bardziej pisać czy czytać?
Nie mogę zdecydować C:
10. Jakie jest twoje motto życiowe?
'Nie chwal się, że kogoś znasz. Żyj tak, aby inni chwalili się, że znają Ciebie.'
11. Jakie kraje miałaś okazję odwiedzić?
Tylko Polska, niestety.
Gorąco dziękuję za nominację <3 

Była również nominacja od Julii, ale prawie wszystkie pytania się powtarzały, więc nie było sensu odpowiadać. Mimo wszystko bardzo dziękuję za nominację <3

Ok, to były wszystkie nominacje, trochę było z tym zabawy ^^
Moje pytania do Was:
1. Wolisz kolor czarny, czy biały?
2. Jakie imię najbardziej Ci się podoba? (Nie musi być polskie)
3. Czy możesz nazwać się patriotą/tką?
4. Czym inspirujesz się, pisząc rozdziały?
5. Pijesz kawę?
6. Jaka gwiazda jest dla Ciebie inspiracją? (Chodzi o osiągnięcia, gwiazda z której śmiało każdy może brać przykład)
7. Ulubiony zimowy sport?
8. Kiedy masz urodziny?
9. Jedziesz na koncert 5 lutego?
10. Lubisz oglądać horrory?
11. Masz przyjaciela, na którym zawsze możesz polegać?


A teraz biorę się za pisanie rozdziału

1 komentarz:

  1. Gratuluje nominacji. Zasluzylas na to, gdyz naprawde swietnie piszesz. Jakbys miala czas i ochote to wpadnij i poczytaj r5-love-stories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ;)